Продавець Меблева компанія "Mixline" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
67 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (97) 069-96-75
+380 (99) 550-95-38
Меблева компанія "Mixline"
Кошик

Повернення та обмін

Умови повернення та обміну.

Товар належної якості можливо повернути або обміняти впродовж 14-ти календарних днів з моменту його отримання. У такому випадку витрати за доставку в обидві сторони сплачує Покупець.

Зверніть увагу: якщо при поверненні Товару Ви вкажете у способі оплати "накладений платіж", Ми не зможемо отримати посилку та вона повернеться Вам назад.

Поверненню підлягає лише новий Товар, що не має слідів використання та не був у  експлуатації, за умови:

·               збереженні товарного вигляду й споживчих характеристик,

·               відсутності слідів збирання, використання та забруднення,

·               збереженні пломб, ярликів, бирок, захисних плівок,

·               цілісності, неушкодженності й збереження всіх частин індивідуального (заводського) пакування.

·               при наявності заяви про повернення товару.


У разі Виявлення істотних недоліків, браку, некомплектності, при доставці, пов'язаної з помилками Продавця, - витрати на доставку та повернення Товару несе Продавець.

Помилки Продавця:

·               відправленій не той Товар,

·               відправлено не та кількість Товару,

·               розміри товару не відповідають зазначеним на сайті або в каталозі,

·               кольори на фотографії. При цьому відтінки не враховуються.

 

Для здійснення повернення Покупцеві необхідно направити відповідне звернення в службу інтернет-магазину, зв'язатися за контактними номерами дані які вказані на сайті компанії.

При отриманні замовлення:

·       переконайся у відповідності артикулів й кількості Товару замовлення,

·       переконайся у відсутності видимих пошкоджень або слідів пошкодження упакування Товару,

·       відкрийте пакування й переконайся, що Товар відповідає Вашому замовлення,

·       перевірте комплектність Товару.

До моменту приймання Вами замовленого Товару від служби доставки, відповідальність за їх цілісність та збереження на 100% несе служба доставки. При виявленні пошкоджень пакування, що призвели до пошкодження товару, вимагати у представника служби доставки складання відповідного акту (Акт прийняття-передання).

Ми не зможемо прийняти претензії відносно пошкоджень товару, якщо він вже був прийнятий вами від служби доставки без претензій.

Повернення грошей

Повернення коштів за Товар здійснюється після написання Вами заяви на повернення коштів із зазначенням всіх необхідних даних. Не рекомендується використовувати для повернення коштів банківську карту, відкриту для отримання заробітної плати, пенсій, стипендій або других соціальних виплат. Якщо Товар, який повертається, ви сплачували не з цієї карти, Ми не несемо відповідальності за затримки надходження коштів та інші негативні наслідки, пов'язані з обробкою вашим банком платежу, здійсненого на таку карту. Термін повернення коштів залежить від строку доставки Товару на склад Продавця, згідно з обраним вами способу повернення Товара.

Терміни повернення коштів за повернений Товар:

При поверненні Товару через відділення служб доставки або кур'єром строк повернення становить 1-3 дні з моменту надходження Товару на склад Продавця.

* За умови, що Покупцем виконані всі умови повернення Товару й додані всі необхідні документи.

Увага! Якщо при відправці Товару, що підлягає поверненню, Вами не було додано всіх необхідних документів, строк повернення коштів подовжується на час, необхідний для отримання таких документів.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner